CDSM Reklamace

Reklamace


Vážení zákazníci,

i přes veškeré snahy dodat Vám objednaný kompletní a nepoškozený produkt  v nejvyšší kvalitě se může stát, že ne vše bude v naprostém pořádku tak, jak jste si představovali.

Pokud je zboží poškozené nebo jiným způsobem znehodnocené, je třeba produkt vrátit zpět k opravě, používáme tzv. odpovědní zásilky (štítek), které slouží k přepravě zásilky bez poplatku za poštovné. Tento odpovědní štítek obdržíte emailem. Proto Vás žádáme o vyplnění reklamačního formuláře. Následně po přijetí reklamace našimi pracovníky budete informováni o dalším postupu.

Prosíme Vás vyplňte níže uvedený formulář k podání Vaší reklamace.

Reklamace poničené zásilky

  1. pokud zjistíte po rozbalení zásilky, že je poničená musíte neprodleně do 2 dnů od převzetí balíku tuto zásilku reklamovat u České pošty
  2. Česká pošta je povinna sepsat reklamační protokol, následně je zahájeno reklamační řízení
  3. po těchto krocích prosíme celou záležitost oznámit nám přes email na info@cdsm.cz
(Limit velikosti souboru je 40M) (Soubor musí mít jednu z koncovek: jpg, jpeg, gif, png, doc, docx, txt, rtf, pdf, xls, xlsx, ppt, pptx)