i přes veškeré snahy dodat Vám objednaný kompletní a nepoškozený produkt v nejvyšší kvalitě se může stát, že ne vše bude v naprostém pořádku tak, jak jste si představovali.
Pokud je zboží poškozené nebo jiným způsobem znehodnocené, je třeba produkt vrátit zpět k opravě, používáme tzv. odpovědní zásilky (štítek), které slouží k přepravě zásilky bez poplatku za poštovné. Tento odpovědní štítek obdržíte emailem. Proto Vás žádáme o vyplnění reklamačního formuláře. Následně po přijetí reklamace našimi pracovníky budete informováni o dalším postupu.
Prosíme Vás vyplňte níže uvedený formulář k podání Vaší reklamace.
© 2010-2016 - Centrum digitálních služeb MINO |
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu. Používáním tohoto webu s tímto používáním souhlasíte.